Prywatność

Administrator

Przedsiębiorca/firma: Dovido s.r.o.
z siedzibą pod adresem Pionýrů 839, Frýdek-Místek, 73801, Republika Czeska
Numer identyfikacyjny - IČO: 08796050, Numer identyfikacji podatkowej - DIČ: CZ08796050
Zarejestrowana w rejestrze handlowym: Numer akt: C 80891 prowadzony w Sądzie Okręgowym w Ostrawie.
Adres e-mail: info@dovido.pl


Polityka przetwarzania danych osobowych

Niniejszy dokument zawiera informacje o prawach użytkownika związanych z przetwarzaniem danych osobowych i ich ochroną. Dokument ten będzie regularnie aktualizowany.

Dane osobowe, które nam przekazujesz, przetwarzamy w sposób przejrzysty, rzetelny i zgodny z przepisami prawa, w szczególności z RODO i ustawą o ochronie danych osobowych.

Przetwarzamy dane osobowe dzieci (tj. osób poniżej 15 roku życia) tylko wtedy, gdy rodzic lub inny przedstawiciel dziecka po raz pierwszy wystąpił w jego imieniu. Jako rodzic lub inny opiekun dziecka jesteś odpowiedzialny za zapewnienie, że podanie danych dziecka nie jest sprzeczne z jego interesami oraz że poinformujesz dziecko o przetwarzaniu przez nas danych osobowych i jego prawach w zrozumiały sposób.

Zapewniamy, że zabezpieczamy przetwarzanie danych osobowych przy użyciu standardowych procedur i technologii. W związku z przetwarzaniem danych osobowych regularnie sprawdzamy wszelkie luki, oceniając incydenty i stosując takie środki bezpieczeństwa, jakie mogą być racjonalnie wymagane, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do przetwarzanych danych. Regularnie aktualizujemy przyjęte środki bezpieczeństwa. Prywatność i bezpieczeństwo danych użytkowników są dla nas priorytetem. Więcej szczegółowych informacji na temat przetwarzania i ochrony danych przez Google można znaleźć na stronie https://business.safety.google/intl/pl/privacy/ 


Przetwarzane dane osobowe

Przetwarzamy następujące kategorie (zakres) danych osobowych, w celu i na podstawie podanego powodu (zgodność z prawem):

1. Dane identyfikacyjne klienta (imię, nazwisko, adres, numer rejestracyjny, numer VAT i ewentualnie inne)
Cel:
- Zawarcie umowy
- Wykonanie umowy i świadczenie usług
- Zamówienia
- Fakturowanie
- itp.

Zgodność z prawem
- Niezbędne do wykonania umowy     
- Wypełnienie innych zobowiązań prawnych (prowadzenie ksiąg rachunkowych itp.)

Czas trwania przetwarzania
- Przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez 3 lata

2. Dane kontaktowe klienta (e-mail, telefon)  
Cel:
- Rutynowa komunikacja w ramach umowy
- Weryfikacja wymagań klienta
- Informacje związane z usługami świadczonymi za pośrednictwem poczty elektronicznej i wiadomości SMS

Zgodność z prawem:
- Niezbędne do realizacji umowy

Czas trwania przetwarzania:
- Przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez 3 lata

3. E-mail klienta
Cel:
- Gromadzenie wiadomości e-mail w celu wysyłania newsletterów

Zgodność z prawem:
- Zgoda klienta

Czas trwania przetwarzania:
- 5 lat lub do momentu wycofania zgody

4. Adresy IP, nasze pliki, cookie (dane anonimowe)
Cel:
- Dostęp użytkownika do strefy klienta
- Funkcjonalność strony internetowej - zamawianie, wyszukiwanie, koszyk itp.
- Bezpieczeństwo i weryfikowalność

Zgodność z prawem:
- Niezbędne do wykonania umowy (w tym negocjacji przed zawarciem umowy)
- Uzasadniony interes

Czas trwania przetwarzania:
- Przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez 3 lata

5. Sieć reklamowa i statystyczne pliki cookie (Anonimowe dane dla: Google Analytics, Google Adwords, Sklik, Facebook itp.)
Cel:
- Przetwarzanie statystyk ruchu na stronie internetowej
- Promocja PPC

Zgodność z prawem:
- Uzasadniony interes

Czas trwania przetwarzania:
- 26 miesięcy

6. Dzienniki operacyjne (adresy IP, żądania internetowe, dane przeglądarki)
Cel:
- Zapewnienie stabilności operacyjnej i ciągłości świadczenia usług
- Zapewnienie bezpieczeństwa usług

Zgodność z prawem:
- Niezbędne do realizacji umowy
- Obowiązek prawny
- Uzasadniony interes

Czas trwania przetwarzania:
- 6 miesięcy


Odbiorcy danych

Mamy ścisłe zasady określające, który pracownik lub dział może mieć dostęp do danych osobowych użytkownika i jakie dane osobowe może przetwarzać. Zasadniczo nie przekazujemy danych osobowych użytkownika stronom trzecim, z wyjątkiem sytuacji, gdy mamy na to zgodę użytkownika, jest to konieczne do świadczenia usług (rejestracja domeny, rejestracja certyfikatu itp.), jesteśmy do tego zobowiązani lub upoważnieni na mocy prawa lub w naszym uzasadnionym interesie (na przykład w przypadku dostawców lub w przypadku wniosków organów ścigania, przetwarzania i oceny ruchu itp.)

Używamy plików cookie i następujących systemów stron trzecich do przetwarzania zebranych danych w celu przetwarzania danych o ruchu w witrynie i oceny naszej działalności biznesowej. W ten sposób dane użytkownika są anonimowe, a transmisja dotyczy wyłącznie danych wykrytych przez kody pomiarowe odpowiednich systemów. Niektórzy dostawcy mogą mieć siedzibę w krajach trzecich.

- Systemy statystyczne i analityczne (Google Analytics)

- Systemy reklamowe (Google Adwords, Sklik, Facebook)

Czas przetwarzania

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (np. ustawa 499/2004 Dz.U., ustawa o archiwach i obsłudze plików, ustawa o VAT nr 235/2004 Dz.U., ustawa o rachunkowości nr 563/1991 Dz.U. i inne) jesteśmy zobowiązani do przechowywania dokumentów w określonych terminach i zgodnie z polityką przechowywania danych. Dane osobowe użytkownika zostaną nieodwracalnie usunięte i zutylizowane po upływie określonych okresów.

Wszelkie dane osobowe, które przetwarzamy wyłącznie na podstawie zgody użytkownika, będą przetwarzane wyłącznie do momentu otrzymania pisemnego wycofania zgody lub użycia zautomatyzowanego narzędzia na naszej stronie internetowej (np. rezygnacji z subskrypcji naszego newslettera).

Nie chcesz lub nie możesz przekazać nam swoich danych?

Użytkownik może odmówić przekazania nam danych osobowych, o które prosimy. Jeśli jednak są to dane niezbędne do świadczenia naszych usług, nie możemy świadczyć powiązanych usług.

Dzienniki operacyjne

Gdy użytkownik odwiedza naszą witrynę, nasze serwery (podobnie jak większość witryn internetowych) automatycznie rejestrują żądania kierowane do naszej witryny. Te dzienniki serwera zazwyczaj zawierają informacje o żądaniu internetowym, adresie IP, danych przeglądarki, języku przeglądarki oraz dacie i godzinie żądania. Mogą również zawierać jeden lub więcej plików cookie, które jednoznacznie identyfikują przeglądarkę użytkownika. Tylko administratorzy mają dostęp do tych informacji i dane te nigdy nie będą wykorzystywane do bezpośredniej identyfikacji użytkownika (są one wykorzystywane do wykrywania problemów technicznych).


Prawa użytkownika

Prawo dostępu do przetwarzanych przez nas danych

Użytkownik ma prawo dostępu do danych i innych powiązanych informacji. Nie może to jednak naruszać praw osób trzecich. Zasadniczo będziemy przekazywać użytkownikowi dane w formie wyciągów elektronicznych po zweryfikowaniu jego tożsamości w celu ochrony innych osób, których dane dotyczą.

Prawo do sprostowania danych

W przypadku, gdy dane użytkownika są nieprawidłowe lub niedokładne, użytkownik ma prawo zażądać ich poprawienia. Biorąc pod uwagę cele, dla których dane są przetwarzane, użytkownik ma również prawo do uzupełnienia niekompletnych danych.

Prawo do usunięcia (bycia zapomnianym)

Użytkownik ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych, jeśli ich przetwarzanie jest nieuzasadnione.

Prawo do ograniczenia przetwarzania

Użytkownik ma prawo zażądać ograniczenia przetwarzania swoich danych zgodnie z art. 18 RODO.

Prawo do przenoszenia danych (tylko w przypadku zautomatyzowanego przetwarzania)

Użytkownik ma prawo do uzyskania swoich danych osobowych, które nam przekazał, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz prawo do przekazania tych danych innemu administratorowi, jeśli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.

Prawo do wycofania zgody

W przypadku, gdy wymagamy zgody użytkownika na przetwarzanie jego danych, użytkownik ma prawo do wycofania tej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych tak długo, jak długo zgoda ta była ważnie udzielona przez użytkownika, ani na przetwarzanie danych z innych powodów prawnych, jeśli mają one zastosowanie (np. w celu wypełnienia zobowiązań prawnych lub w celu realizacji naszych uzasadnionych interesów).

Czy chcesz ograniczyć marketing?

Jeśli użytkownik udzielił nam zgody na marketing lub jeśli otrzymuje od nas oferty handlowe z jakiegokolwiek innego uzasadnionego powodu, może wycofać swoją zgodę lub zrezygnować z otrzymywania ofert w dowolnym momencie, wykonując następujące czynności:

- wbudowaliśmy w nasze komunikaty marketingowe opcję zaprzestania ich otrzymywania

- użytkownik może napisać do nas, aby wycofać swoją zgodę.

Należy pamiętać, że jeśli użytkownik ograniczy marketing, możemy nadal kontaktować się z nim w celu realizacji zamówienia, tj. możemy nadal wykorzystywać jego dane kontaktowe do wysyłania mu informacji związanych ze złożonymi zamówieniami oraz w celach innych niż marketingowe.

Odwiedzający naszą stronę internetową mogą wycofać swoją zgodę na przetwarzanie plików cookie, postępując zgodnie z procedurą określoną na stronie internetowej.


Ochrona użytkownika

Jeśli użytkownik uważa, że przechowywane przez nas jego dane osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne, lub jeśli chce skorzystać z przysługujących mu praw, prosimy o kontakt.

Jeśli użytkownik uważa, że jego dane osobowe nie były traktowane w sposób zgodny z prawem, może skontaktować się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych w celu złożenia skargi.

Nad ochroną prywatności i danych osobowych czuwa:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
Adres: ppłk. Sochora 27, 170 00 Praga 7
Telefon: +420 234 665 111
Strona internetowa: https://www.uoou.cz/

 

Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od 15.01.2020 r.


Transport gratis

powyżej 500.00 zł

Produkty w magazynie wysyłamy niezwłocznie
Największy asortyment tapet i dekoracji
Wyprodukowano w EU najwyższa jakość druku