Często zadawane pytania

Czy mogę złożyć zamówienie przez e-mail lub telefon?

Tak, można złożyć zamówienie przez e-mail lub telefon. W takim przypadku prosimy o przygotowanie kodu katalogowego produktu, który znajduje się pod nazwą wybranego produktu.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić gotówką przy odbiorze (za pobraniem płacisz gotówką lub kartą) lub kartą płatniczą online.

Kiedy moje zamówienie zostanie do mnie dostarczone?

Informacje na temat czasu dostawy znajdują się zawsze przy poszczególnych produktach.

Ile kosztuje wysyłka towaru?

  • Darmowa wysyłka dotyczy zamówień powyżej 450PLN.
  • Przy płatności online lub przelewem bankowym wysyłkę zapewnia w cenie 23PLN.
  • W przypadku płatności przy odbiorze koszt wysyłki wynosi 23 PLN + 6 PLN dopłaty za pobranie.

Jak przesyłka zostanie do mnie dostarczona?

  • Każde zamówienie wysyłane jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub GLS.
  • O wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail na dzień przed jej dostarczeniem. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość e-mail i SMS z oknem czasowym, w którym kurier do Ciebie przyjedzie.

Czy mogę zmienić lub uzupełnić moje zamówienie?

Możesz zmienić lub uzupełnić swoje zamówienie tylko wtedy, gdy nie zostało ono jeszcze wysłane. Można to zrobić drogą mailową lub telefoniczną. Musisz znać numer swojego zamówienia, abyśmy mogli je zidentyfikować.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Kupujący ma prawo do rezygnacji z zamówionych towarów lub usług w ciągu 24 godzin od zawarcia umowy kupna sprzedaży bez ponoszenia kosztów rezygnacji w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie.

Jak postępować przy reklamacji towaru?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji uszkodzonego towaru, skontaktuj się z nami. Obsługa klienta jest dostępna w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 8:00 do 16:00 Email: info@dovido.pl  (po Angielsku)

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, możesz zwrócić nieużywany i nieuszkodzony towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Więcej informacji znajduje się w dziale warunki handlowe lub prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Email: info@dovido.pl

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na adres e-mail

Czasami zdarza się, że potwierdzenie zamówienia wpadnie do folderu Spam lub Reklamy, więc należy je sprawdzić. Jeśli i tam nie znajdziesz maila, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, a my z przyjemnością potwierdzimy Twoje zamówienie.


Transport gratis

powyżej 500.00 zł

Produkty w magazynie wysyłamy niezwłocznie
Największy asortyment tapet i dekoracji
Wyprodukowano w EU najwyższa jakość druku